Text Size

„5 to go” mai deschide două unităţi în Bucureşti

Publicitate

Lanţul de cafenele „5 to go”, lansat pe piaţă la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care a creat brandul de puburi Old Nick, prezent în Sinaia şi în Bucureşti, va deschide până în luna septembrie încă două unităţi în Capitală, ajungând la cinci locaţii stradale.

Omul de afaceri a decis în paralel cu extinderea şi francizarea conceptului „5 to go” în oraşele cu mai mult de 50.000 de locuitori. Taxa de franciză este de 4.500 de euro, iar francizaţii trebuie să achite lunar redevenţe de 5,5% din vânzări.

Ideea francizării businessului a fost menţionată de Radu Savopol încă de la deschiderea primei cafenele „5 to go”, într-un interviu acordat pentru ZF, publicat în rubrica „Un start-up pe zi”, însă mişcarea a venit mult mai devreme decât era anticipat. El spunea la momentul respectiv că va începe să francizeze brandul pe care l-a creat când ajunge la o reţea de 15-20 de cafenele doar în Bucureşti. Sursa: ZF

 

Publicitate
Banner

newsletter

Banner
Banner
Banner
Banner

autentificare

Traducere

English French German Hungarian Italian Portuguese Russian Spanish Turkish

Important

Euro Ghid HoReCa pune la dispozitia managerilor, administratorilor unitatilor de cazare si de alimentatie publica serviciul de achizitii "Cerere de Oferta".
Serviciul este GRATUIT fara obligatii financiare, promt si eficient. Folosind acest serviciu economisiti timp si bani, primind oferte de la mai multi furnizori intr-un timp cat mai scurt. Citeste...


____________________________________