Text Size

Au inceput nominalizarile la Gala Premiilor de Excelenta din cadrul Hotel Tourism & Leisure Investment Conference!

Publicitate

Bucuresti, 18 martie 2014

Industria hoteliera, a turismului si a ospitalitatii  impreuna cu economia, isi revin treptat dupa provocarile resimtite in anii precedenti. Alegerea celor mai bune momente pentru investitii, optimizarea bugetului si satisfacerea preferintelor clientilor sunt elemente esentiale de care specialistii din industrie trebuie sa tina cont in 2014.

Cel mai important eveniment din industria hoteliera, a turismului si a ospitalitatii din Romania, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference, va avea loc in perioada 22 – 23 mai, in cadrul JW Marriott Grand Hotel. Evenimentul cuprinde doua zile de conferinte avansate, seminarii interactive si gala exclusivista de premiere ce vor oferi participantilor o imagine la zi asupra tendintelor si provocarilor industriei.

Prima zi a evenimentului Hotel Tourism & Leisure Investment Conference22 mai, este dedicata conferintei, iar seara va gazdui cea de-a patra editie a GALEI PREMIILOR DE EXCELENTA, un eveniment in care vor fi premiate cele mai bune hoteluri, restaurante, pensiuni sau agentii de turism din Romania.  Nominalizarea pentru competitie se poate realiza GRATUIT si ONLINE, pana la data de 11 aprilie 2014, ora 12.00, accesand site-ului evenimentului www.hotelconference.ro.

Toate nominalizarile primite vor fi analizate de un juriu format din 18 profesionisti, juriu care va aprecia inscrierile in competitie organizat in comisii de lucru :
Malin Malineanu, General Manager, New Concept Travel - American Express; Marius Ghenea, Antreprenor; Javier Garcia Del Valle, Executive Vice President, Chief Executive Officer, Happy Tour; Dorin Ivascu, Membru In Consiliul De Administratie Al Autoritatii Aeronautice Civile Romane; Calin Ile, Vicepresedinte, FIHR; Igael Porecki, General Manager, JW Marriott Bucharest Grand Hotel; Dragos Anastasiu, Presedinte, Eurolines Romania; Sorin Trocaru, Deputy Ceo, Daas Romania;  Franz Xaver Rattenstetter, General Manager, Crowne Plaza; Bogdan Stanciu, General Manager, Bit Soft; Laura Tiuca, Local Partner, Head Of The Hospitality And Leisure Group, Dentons Bucharest; Lucian Boronea, General Manager, Accent Travel & Events; Sorin Ionescu, Managing Partner, Fivestar Hospitality; Meda Annemarie Vasiliu, Director Of Sales And Marketing, JW Marriott Bucharest Grand Hotel; Gabriel Galeteanu, General Manager Avis Romania; Razvan Pirjol, Director General, Compania De Investitii Pentru Turism; Razvan Antoni, General Manager, Amadeus; Dragos Petrescu, Owner, City Grill.

In cea de-a doua zi a evenimentului, 23 mai, participantii vor avea ocazia sa opteze pentru unul dintre cele doua seminarii aplicate, sustinute de specialistii internationali din industrie. Primul seminar, Revenue Management, este dedicat industriei hoteliere si va fi sustinut de Ally Dombey, Managing Director, Revenue Management Consultancy, Revenue By Design (UK). Cel de-al doilea seminar, Customer Centric Culture, este dedicat industriei de turism si va fi sustinut de Nick Dobbs, Branding & Marketing Consultant (UK).

In cadrul seminariilor, participantii  vor afla din studii de caz si exemple practice, care sunt cele mai eficiente  instrumente de gestionarea a veniturilor si cum pot mentine si imbunatati pe termen lung relatiile cu clientii.

Mai multe informatii privind subiectele abordate, vorbitori si inscriere puteti gasi pe: www.hotelconference.ro.

Extra info:

Cu 7 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.

 

Publicitate
Banner

newsletter

Banner
Banner
Banner
Banner

autentificare

Traducere

English French German Hungarian Italian Portuguese Russian Spanish Turkish

Important

Euro Ghid HoReCa pune la dispozitia managerilor, administratorilor unitatilor de cazare si de alimentatie publica serviciul de achizitii "Cerere de Oferta".
Serviciul este GRATUIT fara obligatii financiare, promt si eficient. Folosind acest serviciu economisiti timp si bani, primind oferte de la mai multi furnizori intr-un timp cat mai scurt. Citeste...


____________________________________