Proprietarul La Mama a investit 700.000 euro intr-un nou proiect pe litoral

Publicitate

Compania Trotter Restaurant, controlata de omul de afaceri Catalin Mahu, lanseaza in acest week-end un proiect greenfield la malul marii, in nordul statiunii Mamaia, zona de cluburi. Investitia consta intr-un nou restaurant La Mama, al 10-lea al lantului si al doilea de pe litoralul romanesc, precum si o plaja cu lounge si beach bar care va functiona sub un brand nou, Marttinez Beach.


Investitia de peste 700.000 de euro se adreseaza unui public tanar din categoria medie si peste medie ca venituri, oameni cu profesii liberale sau antreprenori.

“Cat timp nu exista studii de piata pentru industria opitalitatii, instinctul fiecarui antreprenor dicteaza demararea unui nou proiect. Am decis sa facem aceasta investitie strategica in nordul statiunii Mamaia, statiune cu potential foarte mare, dezvoltand un proiect mixt”, a declarat Catalin Mahu.

Noul restaurant La Mama are o capacitate de aproximativ 500 de locuri. Lounge-ul este deschis pe 3 laturi si are o capacitate 250 de locuri la mese, iar plaja are o suprafata de circa 2.400 metri patrati, peste 200 de locuri si un beach bar.

La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie 1999, cand a fost inaugurat primul restaurant, in Bucuresti. Grupul va opera, incepand cu 20 iunie 2013, 10 restaurante La Mama (8 in Bucuresti si 2 in statiunea Mamaia), trei cafenele sub brandul Cafepedia (2 in Bucuresti si una in Iasi) si o plaja cu lounge, Marttinez Beach.

In cadrul lantului La Mama lucreaza aproximativ 500 angajati, in restaurante, in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central. sursa dailybusiness.ro